رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس انتقاد كرد

غفلت از پرستاران هرمزگان و ضرورت مرتفع ساختن مشكلات آن ها

غفلت از پرستاران هرمزگان و ضرورت مرتفع ساختن مشكلات آن ها

خود درمانی: رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه از پرستاران استان غفلت شده و مرتفع ساختن مشكلات آن ها باید در اولویت باشد، اظهار داشت: پرستاران این قشر زحمتكش كه با دلسوزی و صبر به بیماران رسیدگی كرده و با وجود مشكلات فراوان با عشق كارهای خویش را پیش می برند كه باید حقوق و مزایای آن ها تقویت و مشكلات این قشر را كم نماییم.


به گزارش خود درمانی به نقل از ایسنا، «حسین هاشمی تختی» در اولین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران و دانشجویان هرمزگان كه با حضور مسئولان استانی و كشوری برگزار شد، اظهار نمود: مایه مباهات است كه پرستاران جامعه ما با وجود همه دشواری های كاری و مسائل و مشكلات، اهتمام ویژه ای در امر ورزش دارند.
وی اضافه كرد: ورزش در سلامت و روح و روان تأثیر فراوانی دارد و تأثیر فعالیت های فرهنگی و ورزشی را در نشاط جوامع هدف می توان به خوبی مشاهده كرد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس در ادامه خاطرنشان كرد: مشكلات زیادی در بهداشت و درمان داریم و هرمزگان باید خویش را به متوسط كشوری برساند، چون هرمزگان نه تنها در این حوزه نیاز استان را تأمین بلكه از استان های هم جوار هم رجوع كننده دارد.
هاشمی تختی اظهار داشت: اگر تمركز ما در كشور بر پیشگیری از بیماری ها باشد، هزینه های درمان كاهش چشمگیری می یابد.
عضو كمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی از نبود امكانات كافی هم چنین نیروهای ماندگار در حوزه بهداشت و درمان استان هم انتقاد كرد و اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان ما چه از نظر امكانات و تجهیزات و چه از نظر مكان مشكلاتی داریم كه این كمبودها را در قالب های مختلف تابحال پیگیری و به مسئولان عالی كشور منتقل كرده ایم و امیدواریم در بودجه سال ۹۷ كشور شاهد افزایش توجه به هرمزگان باشیم.
وی از كمبود فضا در بیمارستان كودكان بندرعباس (تنها بیمارستان كودكان استان) هم بعنوان یكی از جدی ترین مشكلات هرمزگان یاد و تصریح كرد: یكی از مشكلات عمده ما فضای درمان و نبود امكانات بوده كه متأسفانه در بیمارستان كودكان با وجود فضای محدود در بخش آی سی یو این بیمارستان كه پیش از این 6 تخت در این بخش استفاده می شد به دلیل ازدیاد بیماران، این بخش به 4 تخت دیگر مجهز شد كه فضای كافی برای این تخت ها وجود نداشته و نبود كاركنان كافی یكی از مشكلات این بخش در این بیمارستان است كه باید هرچه سریع تر این مشكلات برطرف شود.






1396/10/08
21:23:49
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: بهداشت , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت