فردا آخرین مهلت دریافت كارت آزمون استخدامی پزشكان متخصص

فردا آخرین مهلت دریافت كارت آزمون استخدامی پزشكان متخصص

خود درمانی: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با تاكید بر اینكه توزیع كارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشكان متخصص فردا تمام می شود، اظهار داشت: این آزمون روز جمعه این هفته در ۵ شهر كشور برگزار می گردد.


دكتر حسین توكلی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار نمود: آزمون استخدامی پزشكان متخصص در دانشگاه های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی-درمانی وزارت بهداشت سال ۹۶ كه در تاریخ مقرر ( محدوده زمانی ۲۵ آبان تا اول آذر ۹۶) جهت شركت در این آزمون ثبت نام كرده اند، بامداد روز جمعه ۲۲ دی ماه ۹۶ در ۵ شهر ( مشهد، تهران، اصفهان، تبریز و بابلسر)برگزار می گردد.
وی در ادامه خاطرنشان كرد: تعداد ۴۷۲ نفر در آزمون فوق ثبت نام كردند كه از این تعداد ۲۴۱ نفر زن و مابقی مرد هستند.
دكتر توكلی اضافه كرد: كارت شركت در آزمون و برگه راهنمای این آزمون روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۱ دی ماه فرصت دارند كارت آزمون خویش را به صورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش دریافت كنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور در با اشاره به اینكه تابحال ۲۵۷ نفر كارت ورود به جلسه خویش را دریافت نموده اند، خاطرنشان كرد: جهت شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و كارت ملی و یا شناسامه عكس دار الزامی است.



1396/10/20
19:03:34
5.0 / 5
4803
تگهای خبر: بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت