پیست سخوید یزد همچنان قربانی می گیرد

پیست سخوید یزد همچنان قربانی می گیرد

به گزارش خود درمانی ایسنا/یزد رئیس سازمان اورژانس استان یزد از بروز ۱۰۰ حادثه و یك مورد ضربه مغزی در پیست سخوید یزد تنها طی چهار روز اطلاع داد.


دكتر «احمد دهقان» در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به استاندارد نبودن پیست اسكی سخوید از بروز حوادث گوناگونی در آن یاد كرد و اظهار داشت: متاسفانه بیشتر از ۱۰۰ حادثه در ایام ششم، سیزدهم، بیستم و بیست و هفتم دیماه كه بیشتر مربوط به روزهای برفی و سرد سال جاری بوده در پیست سخوید اتفاق افتاده است.
وی افزود: این حوادث شامل شكستگی، در رفتگی و پارگی اعضای بدن بوده كه البته در این میان یك نفر هم به عارضه ضربه مغزی گرفتار و به بیمارستان منتقل شده است.
رئیس اورژانس یزد با یادآوری حوادث سال قبل در این پیست به لزوم استانداردسازی آن تاكید و خاطرنشان كرد: هم زمان با شلوغ شدن این پیست تفریحی در یزد و استقبال شهروندان، وضعیت ترافیكی مسیرهای منتهی به پیست هم بگونه ای می شود كه امكان خدمات رسانی اورژانس حتی به صفر می رسد، در حالیكه عرضه خدمات فوری اورژانس برای حوادث جاده ای، زنان آبستن و حتی بیماران مختلف ضروریست.
پیست اسكی سخوید تنها پیست تفریحی گردشگری یزد واقع در شهرستان تفت است كه با وجود فقدان هر گونه امكانات زیرساختی، سال هاست در فصول برفی میزبان شهروندان مناطق مختلف یزد است.



1398/11/01
21:38:53
5.0 / 5
4475
تگهای خبر: استاندارد , بیمار , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت