با حضور محرابیان

بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان به بهره برداری رسید

بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان به بهره برداری رسید

به گزارش خود درمانی، سیستان و بلوچستان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۴ تختخوابی پارس زاهدان امروزپنجشنبه با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این پروژه بهداشتی و درمانی در مساحت ۳۴ هزار و ۸۰۵ متر مربع و زیربنای ۳۰ هزار مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بهره مندی از تسهیلات بانکی در استان ساخته شد.
بتول دانش شهرکی ارزش روز این پروژه مهم درمانی سیستان و بلوچستان را ۴۰ هزار میلیاردریال عنوان نمود و اضافه کرد: این بیمارستان با بهترین امکانات و تجهیزات روز دنیا در جهت توسعه اشتغال پایدار، گسترش توریسم درمانی و افزایش رفاه و پیشگیری از عزیمت شهروندان استان برای درمان های فوق تخصصی به سایر نقاط کشور و هم تأمین نیازهای درمانی کشورهای عمان، افغانستان و پاکستان ساخته شده است.
وی تصریح کرد: سه بخش توریسم سلامت، تندرستی و درمانی همچون ظرفیت ها و توانمندی های پرارزش و بی نظیر سیستان و بلوچستان است که می تواند زمینه ساز جذب گردشگر و رونق و توسعه منطقه شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با عنایت به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی کشورهای افغانستان، پاکستان، حوزه دریای عمان و وجود ظرفیت ها و زیرساخت های لازم همچون دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان های متعدد، مرکز بزرگ چشم پزشکی و از همه مهمتر نیروهای متخصص و فوق تخصص آمادگی جذب گردشگر در سه بخش توریسم سلامت را دارد و می تواند دروازه ورودی و خروجی مهمی برای این حوزه باشد.




منبع:

1403/03/18
12:19:55
5.0 / 5
226
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , پزشك , تجهیزات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت