رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز بیان كرد:

ضرورت توجه و كمك به حوزه فوریت های پزشكی و اورژانسی در خوزستان

ضرورت توجه و كمك به حوزه فوریت های پزشكی و اورژانسی در خوزستان

خود درمانی: اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز با تاكید بر ضرورت كمك به حوزه فوریت های پزشكی دریایی، هوایی و زمینی استان تاكید كرد.



به گزارش خود درمانی به نقل از مهر، دكتر ایرج نظری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سلامت خوزستان كه در استانداری برگزار شد، اظهار نمود: مشكلات زیادی در حوزه فوریت های پزشكی و پیش بیمارستانی استان برای اعزام بیماران به اورژانس وجود دارد كه با عنایت به موقعیت جغرافیایی و پهناور بودن خوزستان باید گفت فرسودگی زیاد نیروی انسانی و تجهیزات دانشگاه علوم پزشكی اهواز پاسخگوی این میزان مشكلات در فوریت های پزشكی و اورژانس را ندارد.
وی با تاكید بر ضرورت كمك به حوزه فوریت های دریایی، هوایی و زمینی استان، اظهار داشت: اگر این مشكلات رفع نشوند معضلات در اورژانس و فوریت های پزشكی همچنان زیاد خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینكه منابع كشوری پاسخگوی تأمین تمامی هزینه های فوریت های پزشكی نیست بر ضرورت كمك به این حوزه با استفاده از منابع استانی تاكید كرد و اظهار داشت: طبق برنامه توسعه پنجم و ششم استان خوزستان با كمبود حدود ۳۴ پایگاه جاده ای مواجه می باشد و در هر پایگاه فوریت های پزشكی باید ۱۳ نیرو هم مستقر باشند اما اكنون در هر پایگاه فوریت های خوزستان شش نیرو خدمات عرضه می دهند. در واقع هر كدام از نیروهای فوریت های پزشكی خوزستان به اندازه دو و نیم نفر كار می كند.
نظری بیان كرد: هم اكنون در قسمت های شمالی استان خوزستان با عنایت به اتفاقات اخیر و آتش سوزی تالاب هورالعظیم نیازمند به همكاری سایر سازمان ها هستیم.

1397/06/02
14:09:37
5.0 / 5
4843
تگهای خبر: بیمار , پزشك , فوریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت