در ادامه بازدیدهای شبانه ؛

وزیر بهداشت از سه بیمارستان بزرگ تهران بازدید كرد

وزیر بهداشت از سه بیمارستان بزرگ تهران بازدید كرد

خود درمانی: وزیر بهداشت در ادامه بازدید های شبانه در ماه مبارك رمضان، پنج شنبه شب تا صبح جمعه از بیمارستان های امام خمینی(ره)، امیراعلم و بهارلو تهران بازدید نمود.


به گزارش خود درمانی به نقل از مهر، سید حسن هاشمی، ضمن بازدید از بخش های اورژانس یك و دو مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) تهران، در جلسه ای با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشكی تهران و مدیران این بیمارستان، مهم ترین مشكلات بیمارستان امام خمینی(ره) را بررسی و دستورات لازم به منظور رفع این مشكلات را صادر كرد. وزیر بهداشت اظهار داشت: اورژانس پیشانی كار ما در بیمارستان ها است و باید تلاش نماییم، مردم در سریعترین زمان ممكن و با كمترین مشكلات با كیفیت ترین خدمات را دریافت كنند.
همینطور باید كمبودها و مشكلاتی كه بیمارستان های شهرهایی كه بیشترین ارجاع را به بیمارستان امام خمینی(ره) دارند برطرف شود تا مردم مجبور به رجوع به این بیمارستان نباشند.
ضرورت تسریع در تكمیل پروژه بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی مهدی كلینیك، تامین تجهیزات مورد نیاز و ضرورت تسریع در ساخت پاركینگ بیمارستان امام خمینی(ره) تهران، مهم ترین مشكلات مطرح شده در این جلسه بود. مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) تهران دارای ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی، ۳۸۰۰ نیروی انسانی فنی و تخصصی و ۹۷ درصد ضریب اشغال تخت است و میزان رجوع به این بیمارستان در سال، بیش از ۵۰۰ هزار نفر است. وزیر بهداشت در ادامه بازدید شبانه خود، همینطور از بخش های مختلف (اورژانس، دیالیز و آندوسكوپی گوارش) و پروژه های عمرانی( بازسازی و مقاوم سازی بخش جدید اورژانس و كلینیك گوش، حلق و بینی) بیمارستان امیراعلم بازدید نمود. كلینیك گوش، حلق و بینی بیمارستان امیراعلم در زمینی با زیربنای سه هزار متر مربع در ۶ طبقه در مجاورت این بیمارستان در حال ساخت است و هم اكنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد و بر مبنای اظهارات پیمانكار پروژه، عملیات ساخت آن تا آخر سال جاری به اتمام می رسد. با اتمام این پروژه، خدمات سرپایی تخصصی و فوق تخصصی گوش، حلق و بینی با ویزیت ارزان و در فضای فیزیكی مناسب و تجهیزات پیشرفته به بیماران عرضه می گردد. هاشمی همینطور در ساعات ابتدایی صبح جمعه از بخش های مختلف بیمارستان بهارلو شامل اورژانس، آنژیوگرافی و جراحی قلب و نوزادان بازدید نمود.

1397/03/12
14:20:37
5.0 / 5
5076
تگهای خبر: امداد , بهداشت , بیمار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت