معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد

تشكیل واحد مدیریت بحران پرستاری در وزارت بهداشت

تشكیل واحد مدیریت بحران پرستاری در وزارت بهداشت

خود درمانی: معاون پرستاری وزارت بهداشت از تشكیل تیم ملی پرستاری بحران در معاونت پرستاری اطلاع داد و اظهار داشت: همینطور تیم های متناظر در مناطق ۱۰ گانه آمایشی علوم پزشكی كشور با استفاده از افراد آموزش دیده، پس از گذراندن سه پودمان مدیریت بحران پرستاری و كسب توانمندی های لازم تشكیل خواهد شد.


به گزارش خود درمانی به نقل از ایسنا، دكتر مریم حضرتی در روز پایانی نخستین كارگاه كشوری مدیریت بحران پرستاری ضمن بیان این مطلب اضافه كرد: هماهنگی با سازمان جهانی بهداشت هم جهت برگزاری دوره های مدیریت بحران پرستاری در كشورهای همسایه با همكاری مركز تحقیقات بلایا و حوادث دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شده است.

معاون پرستاری اظهار داشت: كسانی جواز حضور در دوره دوم پودمان را بدست می آورند كه نقشه خطر منطقه آمایشی خویش را تهیه و به واحد مدیریت بحران معاونت پرستاری ارسال نمایند.

وی اضافه كرد: هر كدام از افرادی كه دوره سوم پودمان را با موفقیت بگذرانند و حائز مدرك مدیریت بحران شوند، باید برای ۲۰نفر از منطقه آمایشی خود دوره آموزشی را تدارك ببینند.

بنابر اعلام وبدا، حضرتی در انتها ضمن قدردانی از همكاری سازمان اورژانس كشور و مركز تحقیقات بلایا و حوادث دانشگاه علوم بهزیستی، ابراز امیدواری كرد كه با تشكیل تیم مدیریت بحران كشوری و همینطور تشكیل تیم متناظر آن در مناطق ۱۰ گانه آمایشی دانشگاه های علوم پزشكی كشور، بتوانیم در بحران ها منظم تر و مدیریت شده تر از گذشته عمل نماییم.



1396/11/28
14:18:27
5.0 / 5
5841
تگهای خبر: بهداشت , پرستاری , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت