معاون نظام پزشكی عنوان كرد؛

اعلام تعرفه های پزشكی سال 99 به وزیر بهداشت

اعلام تعرفه های پزشكی سال 99 به وزیر بهداشت

خود درمانی: معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشكی، از اعلام تعرفه های پزشكی سال 99، به وزیر بهداشت آگاهی داد.


به گزارش خود درمانی به نقل از مهر، محمد جهانگیری، با اشاره به جلسات شورای عالی نظام پزشكی و كمیسیون تخصصی تعرفه و بیمه، اظهار داشت: مصوبات شورای عالی در خصوص افزایش جزء فنی تعرفه برمبنای تورم و جزء حرفه ای آن برمبنای حقوق و دستمز به وزیر بهداشت و رئیس شورای عالی بیمه اعلام شده است. وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و ضرورت ارائه خدمات با كیفیت و حفظ آن در موقعیت حساس كنونی، بیان كرد: شورای عالی سازمان نظام پزشكی بعد از بررسی های لازم در كمیسیون تخصصی تعرفه و بیمه و با استناد به مصوبات این شورا، در نهایت به وزیر بهداشت و رئیس شورای عالی بیمه اظهار داشت كه افزایش تعرفه های پزشكی برای سال ۹۹ مطابق با افزایش تورم و دستمزدها باشد. جهانگیری اضافه كرد: نظر كارشناسی سازمان نظام پزشكی درباب تعرفه های سال ۹۹ بر این مبنا استوار است كه جزء فنی مطابق با تورم و جزء حرفه ای مطابق با حقوق و دستمزد افزایش یابد.
وی با بیان این كه بر طبق قوانین رشد تعرفه ها باید متناسب با قیمت تمام شده خدمات و نیز اصل تعادل منابع و مصارف برای رفتار سازی مناسب در جهت ارائه خدمات باشد، اشاره كرد: توجه به تحولات چند سال اخیر كه همراه با دگرگونی های اقتصادی كشور بوده، بسیار ضروری بنظر می رسد برای اینكه در دو سال قبل مجموع رشد تعرفه ها ۱۳ درصد بوده است.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشكی اشاره كرد: افزایش تورم و حتی حقوق و دستمزد غیرقابل مقایسه با رشد غیر منطقی تعرفه ها بوده است و در صورت تكرار سناریوهای قبلی امكان پاسخگویی به كنترل هزینه ها و حفظ كیفیت خدمات وجود نخواهد داشت.

1398/10/26
14:55:47
5.0 / 5
4249
تگهای خبر: بهداشت , بیمه , پزشك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت