مدیریت اضطراب در نوجوانان با كاهش زمان كار با تجهیزات الكترونیكی

مدیریت اضطراب در نوجوانان با كاهش زمان كار با تجهیزات الكترونیكی

به گزارش خود درمانی كار كردن طولانی مدت با تجهیزات الكترونیكی می تواند با بروز علایم اضطراب در نوجوانان ارتباط داشته باشد.


به گزارش خود درمانی به نقل از ایسنا، تعدادی از پژوهشگران دانشگاه مونترال بر مبنای بررسی های خود اظهار داشتند: استفاده از رسانه های اجتماعی، تماشای تلویزیون و كار با كامپیوتر با افزایش بروز علایم اضطراب در بین نوجوانان مرتبط می باشد.
بررسی ها نشان داد استفاده از رسانه های اجتماعی، تماشای تلویزیون و كار با كامپیوتر بیش از اندازه معمول طی مدت زمان چهار سال پیشبینی كننده شدت بیشتر علایم اضطراب در همان بازه زمانی است.
همینطور زمانیكه نوجوان از میزان زمان استفاده از رسانه های اجتماعی، تماشای تلویزیون و كار با كامپیوتر بكاهد از شدت علایم اضطراب در او كم می شود.
محققان در این آزمایش ها به بررسی اطلاعات مربوط به ۴۰۰۰ نوجوان ۱۲ تا ۱۶ ساله كانادایی پرداختند. از این نوجوانان درخواست شد مدت زمانی را كه به كار با تجهیزات الكترونیكی و تماشای تلویزیون اختصاص می دهند گزارش دهند. همینطور علایم اضطراب در این نوجوانان بررسی گردید.
به گزارش مدیكال اكسپرس، یافته های بدست آمده از آن حكایت می كند كه یك روش برای كمك به مدیریت اضطراب در نوجوانان محدود كردن مدت زمان كار با تجهیزات الكترونیكی و تماشای تلویزیون است.



1398/09/06
16:04:43
5.0 / 5
4386
تگهای خبر: آزمایش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت