مرگ یك آمریكایی بعد از تزریق دوز دوم واكسن فایزر

مرگ یك آمریكایی بعد از تزریق دوز دوم واكسن فایزر

به گزارش خود درمانی طبق گزارش مقامات بهداشتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یکی از کارکنان بهداشتیِ ˮمرکز پزشکی ایروینˮ در این ایالت بعد از تزریق دوز دوم واکسن فایزر جان خویش را از دست داده است.


به گزارش خود درمانی به نقل از ایسنا، "تیم زوک"، تکنسین اشعه ایکس در مرکز طبی "South Coast Global" در شهر "سانتا آنا"ی کالیفرنیا، دو روز بعد از تزریق دومین دوز واکسن فایزر جان خویش را از دست داد.
این مرد ۶۰ ساله بعد از تزریق دوز دوم واکسن، واکنش نامطلوبی نشان داده و به همکارانش گفته است که درد شدیدی در معده خود دارد و در تنفسش مشکل به وجود آمده است.
بعد از بدتر شدن علایم زوک، همکارانش او را به اورژانس رسانده و چهار ساعت بعد از ورود به بیمارستان به دستگاه اکسیژن احتیاج پیدا کرد. وی دو روز بعد به کما رفته و جان خویش را از دست داده است.
خانواده زوک اعلام نموده اند که وی فشار خون بالا و کمی اضافه وزن داشت اما به غیر از این، هیچ بیماری زمینه ای دیگری نداشته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی ای بی سی سِوِن، یک مقام بهداشتیِ "سانتا آنا" اعلام نموده که علت مرگ زوک و ارتباط آن با تزریق واکسن در حال بررسی است و متعاقبا به مقامات بهداشتی این ایالت گزارش خواهد شد.




منبع:

1399/11/10
23:53:59
0.0 / 5
137
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت