در طول ۷ سال اخیر؛

۳۷۰۰۰ تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی كشور افزوده شد

۳۷۰۰۰ تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی كشور افزوده شد

معاون وزارت بهداشت اظهار داشت: در طول هفت سال فعالیت دولت تدبیر و امید، 37 هزار تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی كشور اضافه شده است.



به گزارش خود درمانی به نقل از مهر، سید کامل تقوی نژاد عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار نمود: در طول هفت سال خدمت دولت تدبیر و امید، ۳۷ هزار تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده است.
وی به افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت زیرساخت های بخش درمان کشور در طول خدمت دولت تدبیر و امید اشاره نمود و اضافه کرد: در مدت هفت سال فعالیت دولت، سه میلیون مترمکعب معادل ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان های کشور نیز بازسازی شده است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به افتتاح یک هزار و ۲۰۰ پروژه مختلف در امتداد طرح تحول سلامت، عنوان کرد: در طول فعالیت هفت ساله دولت، حدود هشت هزار پروژه بهداشتی افتتاح و ۱۸ هزار پروژه بهداشتی بازسازی شده است. همین طور سطح فرسودگی بیمارستان ها از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده است تا کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.
تقوی نژاد در ادامه عنوان کرد: کادر مجرب بهداشت و درمان کشور جمهوری اسلامی با تلاش، هوشمندی، دانش و تجربه به یکی از کشورهای موفق در زمینه مدیریت کرونا تبدیل گشته است.
وی دانشگاه علوم پزشکی دزفول را یکی از قطب های آموزشی و علمی در کشور برشمرد و بیان کرد: در زمینه تقویت زیرساخت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول تلاش خواهیم کرد. در زمینه بهبود فاکتورهای آموزشی این دانشگاه اقدامات ارزشمندی انجام شده است. پس در سایر شاخص ها نیز باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از کوشش های یوسف پریدار مدیر پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول قدردانی نمود و اظهار داشت: برای علی قمیشی رئیس جدید این دانشگاه نیز آرزوی موفقیت داریم.
تلاش برای ارتقای خدمت رسانی
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این آئین اظهار داشت: تسهیل و افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و ارتقای رتبه این دانشگاه در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور اولویت کاری بنده خواهد بود.
علی قمیشی اضافه کرد: این امر مهم فقط با همدلی تمام ارکان دانشگاه و تعامل با دستگاه های اجرایی شهرستان و استان محقق خواهد شد.
به گزارش خود درمانی به نقل از مهر، در این آئین از زحمات ۶۶ ماهه یوسف پریدار مدیر پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر گردید.
از ۱۴ شهریور با ابلاغ حکم وزیر بهداشت علی قمیشی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول منصوب شده است.

1399/06/28
20:21:33
5.0 / 5
1482
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
خود درمانی خود درمانی
selftherapy.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خود درمانی محفوظ است

خود درمانی

درمان و بهداشت